KATİL EV ARKADAŞI ÇIKTI
Gerenli,  CHP Kadın Kolları’yla buluştu
Pazar günü Zübeyde Hanım Parkı’nda çekim yapıldı
Emrah Kutlu, Kent Konseyi Başkanlığı’na aday oldu
Bu haber 16 Aralık 2014, Salı 09:17 tarihinde eklendi. 816 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Alo Tapu Hattı devrede

"Alo Tapu Hattı ile "çevrimiçi randevu sistemini hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Alo Tapu Hattı devrede

Eylül ayının 15'inden itibaren ALO 181 Çağrı Merkezi yoluyla tapu ve kadastro konularında randevu işlemleri artık bir telefonla alınabiliyor.

ALO 181 Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet verme esasına göre kuruldu. Bu hat sayesinde telefonla randevunun yanı sıra aynı zamanda bilgi, şikayet ve ihbarlar, hizmetin iyileştirilmesi işlemleri, tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülüyor. ALO 181'e tapu ve kadastro konusunda özellikle telefonla randevu alma konusunda gelen aramalar her geçen ay artarak devam ediyor. Geçtiğimiz ay merkez en fazla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana, Tekirdağ, Kırklareli, Kocaeli ve Mersin illerinden arandı.

Vatandaşların hattı ararken en fazla merak ettiği ve bilgi sorusu yönelttiği bazı sorular ise şöyle:  "Veraset ve intikal işlemlerini nasıl gerçekleştirebiliriz? Konut alım ve satımında harç ve vergi miktarları ne kadar? Kentsel dönüşüme katılsak tapu harçlarından da muaf mıyız? Oturduğumuz evin ada, parsel bilgilerini öğrenebilir miyiz? Kimler aile konutu şerhi verebilir?"

 

Hasan GÜNER

Yazdır Paylaş
ETİKETLER :
Diğer Haberler
hurfikir.com.tr’da yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz. Sayfalarımızda kaynak belirtilerek yayınlanan haberler ilgili kaynağa aittir ve bu haberlerin kopyalanması durumunda, tüm sorumluluk kopyalayan kişi / kuruma ait olacaktır. Başka kaynak veya gazeteden alıntı yazarlar ve site yazarlarına ait yazılardan dolayı Hürfikir Gazetesi sorumlu tutulamaz.
Tasarım by Webdestek