Vali sporcuları misafir etti
En fazla trafik kazası Temmuz ayında oluyor
Recep Çotuk’tan gazetemize açıklama
Lüleburgaz Devlet Hastanesi’nden Hürfikir’e ziyaret
Bu haber 16 Şubat 2016, Salı 09:31 tarihinde eklendi. 3112 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

CHP İlçe Başkanı Özgür Kaya; “CHP çağırınca 20’de 2, AKP’li vekile 20’de 20 “

CHP Lüleburgaz İlçe Başkanlığı’nın Pazartesi toplantısı dün 12.35-14.40 saatleri arasında CHP Lüleburgaz İlçe Başkanlığı’nda yapıldı.
CHP İlçe Başkanı Özgür Kaya;  “CHP çağırınca 20’de 2,  AKP’li vekile 20’de 20 “

CHP Lüleburgaz İlçe Başkanı Özgür Kaya, İlçe Başkan Yardımcıları Burhan Keskinoğlu, Hanife Oral ve Talat Aydın’ın yönettiği toplantı, CHP Lüleburgaz İlçe Başkanı Özgür Kaya’nın toplantı gündemini açıklaması ile başladı.

Önce ülkemizde ki terör olaylarını anlatan slayt gösterisi yapılırken Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katıldığı programlarda ki “Terör örgütü barış sürecini silah yığarak değerlendirdi” sözü ile AK Partili Bülent Arınç’ın “Terör örgütünün barış sürecinde silah yığdığını biliyorduk” şeklindeki konuşmaları parti üyeleri ile paylaşıldı.  Terör konulu slayt gösterisinin ardından 10 Şubat 1934 tarihinde imzalanan Balkan Anlaşması slayt gösterisi ile anlatıldı. Partideki 3. Slayt gösterisi CHP’nin tek başına iktidarda olduğu 1923 ile 1950 yılları arsında yaptıkları ve CHP Kadın Kolları’nın Alpullu Şeker Fabrikası’na düzenlediği ziyaretin fotoları paylaşıldı.

CHP’de ki slayt gösterisi öğretmenlerle yapılan kahvaltılı toplantı ve önceki akşam Altıyol’da pazarcılarla yapılan toplantının videosu ile sona erdi. Daha sonra kürsüye gelen Pazarcılar Odası Başkanı Abdullah Koç, imar planında olan semt pazarının bir an önce hayata geçirilmesi gerektiğini söyledi.

Daha sonra söz alan bir pazarcı “Ben burada bulunan CHP’li belediye meclis üyelerinin sıkıntılarımızı belediye başkanına iletip iletmeyeceğini ve onların bu konuda ki düşüncelerini öğrenmek istiyorum” dedi.

CHP Lüleburgaz İlçe Başkanı Özgür Kaya, “Avukat İsmail Yurdatapan CHP’li Avukat Belediye Meclis Üyemiz. Kendisi aynı zamanda ADD Lüleburgaz Şube Başkanı seçildi. Kendisini tebrik ediyoruz. Birde alkış istiyoruz” diyerek alkışlattı.

Bunun üzerine söz alan İsmail Yurdapan, pazarcıların sorduğu soruya cevap vermek yerine CHP Lüleburgaz İlçe Başkanı’nın kendilerine basın önünde eleştirdiğini ve gereksiz konuları gündeme getirdiğini söyledi.

Oldukça fazla ayrıntılara girip konuşmasını uzatan İsmail Yurdapan’a pazarcılar tepki gösterdi. Bunun üzerine İsmail Yurdatapan; “Bizler Belediye Meclis Üyeleri olarak icra organı değiliz.  İcra organı belediye başkanı ve belediye meclis üyeleridir. Bizler sorunları iletiriz onlar stratejik planlara göre çözüm bulurlar. Pazarcıların sorunlarını da ileteceğiz” diyerek konuşmasını tamamladı.

Saha sonra pazarcıları adına söz alan Takup Onurcak;”Bizlerin stratejik plan bekleyecek maddi gücü kalmadı. Belediyemizin Acil Eylem Planı yapıp Lüleburgaz’da iki tane semt pazarı kazandırması gerekir.  Bu nedenle sizlerden bu sorunumuz için çözüm bulmanızı bekliyoruz” dedi.

Bu konuşma partililer tarafından alkışlandı.  Söz alan pazarcılardan Celil Pamukçuoğlu’da; “Bizler Belediye Başkanımızın de Belediye Meclis Üyelerimizle birlikte bizleri ziyaret etmesini, sorunlarımız dinlemesini ve çözüm bulmasını bekliyoruz. Ancak Belediye Başkanı 4. Ye seçildiği günden beri bizi ziyaret etmedi. Belediye Meclis Üyelerimiz de ziyaret etmedi. CHP’nin Altıokundan biri halkçılıktır. Unutmayalım. Siz halkı unutursanız halkta sizi unutur” dedi.

Yine söz alan pazarcılardan Turgay Aydın’da “Belediye Başkanı’nın bizlere söz verdiği gibi semt pazarı açmasını bekliyoruz.  Ancak kendisi bizi kayda bile almıyor. Bu tutumu kınıyoruz” dedi.

Daha sonra söz alan Belediye Meclis Üyesi Şeref Dinçer’de; “Bu sorunları çözmek için ziyaret edilecek yer CHP Lüleburgaz İlçe Başkanlığı değil, Lüleburgaz Belediye Başkanıdır. Pazarcı arkadaşlarımız belediye başkanından randevu alıp bu sorunu aktarsaydı bu sorun çözülürdü.  Bunun dışında CHP Lüleburgaz İlçe Başkanı ile seçildiği zaman barış mesajları verdi. Şimdi bizlere savaş açtı. Basın önünde CHP’li belediye başkanına ve belediye meclis üyelerine saldırıyor. Bu tutumuna son vermesi gerekir” dedi.

Şeref Dinçer’in konuşmasından sonra söz alan CHP Lüleburgaz İlçe Başkanı Özgür Kaya’da; “İsmail Bey’in konuşmasından sonra ben cevap vermeyeceğim. Bu tartışmaya girmeyeceğim demiştim. Ancak şimdi mecbur girdim. Bugüne kadar belediye meclis üyelerini önce yazı ile daha sonra da kendi istedikleri gibi telefonlar etkinliklerimiz davet ettim Hiç birine katılmadılar. Muhtarlara verdiğimiz kahvaltıya sadece Burhan Başkan tam olarak İsmail Yurdatapan’da yarım saatliğine katıldı.  Sonra Şubat meclis toplantısı ne zaman diyerek gündemi istedim. Bize 4 Şubat dediler. Ama 1 Şubat’ta yaptılar. Hem de iki oturumu bir gecede bitirdiler. Üstelik bu toplantıya AKP’li Milletvekili davet edildi. Sunum yaptı.  CHP Lüleburgaz İlçe Başkanlığı toplantısına 20’de iki katılan belediye meclis üyelerimiz AKP’li vekilin sunumuna 20’de 20 katıldı. Siz hangi partiden belediye meclis üyesi seçildiniz. Bunu bir hatırlayın isteseniz.   Evrensekiz, Ahmetbey ve Büyükkarıştıran’da bulunan CHP’li belediye meclis üyeleri ile toplantı yaptık. Grup Başkanı’nın belirledik. Sekreteri belirledik. Hem de tek çağrıda. Ama Lüleburgaz’daki CHP’li belediye meclis üyelerinin bir türlü bir araya getiremedik. Babaeski ve Kırklareli’nde CHP’li belediye meclis üyeleri grup kararı alıp uyguluyorlar. Ücretsiz cenaze hizmetlerini hayata geçiriyorlar. Bizim belediye meclis üyeleri bu öneriyi belediye başkanına söylemeye korkuyorlar.  Kendi belediye başkanınızdan korkuyorsanız niye seçildiniz. Bizim kelle koltukta eşlerimizle  Altıyol’a gidiyoruz. Belediye Başkanı’nı savunuyoruz.  Sorunun çözüleceğini söylüyoruz. Belediye Meclis Üyeleri dahil tüm partililere mesaj atıyoruz. Belediye sınırları içinde halkın sorunlarını dinleyecek belediye meclis üyeleri facebookta Altıyol’da toplantı yapıyoruz diye bizimle dalga geçiyor. Siz Lüleburgaz’ı böylemi yöneteceksiniz. Herkes aklını başına alsın.  CHP Lüleburgaz İlçe Başkanı belgelerle konuşur. Biz ücretsiz cenaze hizmetlerinin verilmesinden yanayız. Bu isteğimizden de vaz geçmeyeceğiz” dedi.

Özgür Kaya’nın konuşmasının ardından söz alan Düğüncübaşı Delegesi Mümin Putu; ;”Arkadaşlar ben geçen hafta Bursa’ya yakınımın cenazesine gittim. Bursa Belediyesi, zengin fakir ayrımı yapmadan cenaze hizmetlerini ücretsiz yapıyor. Lüleburgaz’da ki bu istekte haklı bir istektir. Direnmek siyaset yapmaktır. Siyaset yapmak adına halka verilecek olan hizmetlerin engellenmesi doğru değildir. Partimize zarar verir. Basından bu kadar korkmayın. Basın doğruları yazdığı sürece zararlı değil faydalıdır” Dedi.

Daha sonra söz alan CHP Lüleburgaz İl Genel Meclis Üyesi Avukat Bora Terzi söz aldı. Bora Terzi yaptığı açıklamada; “9 Şubat tarihinde Hürfikir Gazetesi’nde 12 Şubat tarihinde Görünüm Gazetesi’ne aleyhime yapılan açıklamalar yayınlanmış. Ben red oyumu İzmir’e ve Bulgaristan’a gezi yapılması önergesine red verdim. Halkın aleyhine red vermedim” dedi.

Bora Terzi İl Genel Meclisi tarafından Lüleburgaz’a yapılan yatırımları okudu. Daha sonra söz alan CHP Lüleburgaz İl Genel Meclis Üyesi Gürcan Kırım’da;”Bizler bilgi alışverişi için ve inceleme için mücadelemizi genişletmek için İzmir ve Bulgaristan’a gezi düzenleme kararını İl Genel Meclisi’ne getirdik.  Grup kararımız da evet yönündeydi.  Ancak Borza Terzi Grup Kararı’na uymayarak red  verdi.  Tek isteği bizim Bulgaristan’a girmememiz. Demek ki bizim sadece gezmek için gittiğimiz düşünüyor. Oysa beni Ergene için verdiğim mücadeleyi herkes biliyor.” Dedi.

Gürcan Kırım’ın ardından söz alan  CHP Lüleburgaz İl Genel Meclis Üyesi Yeşim Girgin’de benim çalışmamda rehberim kanunlar ve parti tüzüğüdür.  Buna göre çalışma yaparım. Keşke burada tartışmak yerine güzel işler yapmayı konuşsak” dedi.

Toplantı daha sonra sona erdi.

Ertan BAYER

Yazdır Paylaş
ETİKETLER :
Diğer Haberler
hurfikir.com.tr’da yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz. Sayfalarımızda kaynak belirtilerek yayınlanan haberler ilgili kaynağa aittir ve bu haberlerin kopyalanması durumunda, tüm sorumluluk kopyalayan kişi / kuruma ait olacaktır. Başka kaynak veya gazeteden alıntı yazarlar ve site yazarlarına ait yazılardan dolayı Hürfikir Gazetesi sorumlu tutulamaz.