Terminal 27 Nisan’da faaliyete geçiyor

Terminal 27 Nisan’da faaliyete geçiyor

Lüleburgaz Belediyesi tarafından 26 Şubat’ta inşaatı tamamlanan Şehirlerarası Otobüs Terminali’nin açılış tarihi belli oldu.

 Lüleburgaz Şoförler ve Otomobilciler Odası tarafından işletilecek Yeni Terminal, 27 Nisan Çarşamba günü faaliyete geçecek.

‘TERMİNALDE 16 YAZIHANE OLACAK’

 

Yeni Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde toplam 16 yazıhane olacak.  16 Yazıhanenin yanı sıra içerisinde Cafe&Restaurant, büfe, mescit ve idari bina yer alacak. Otomobillerin, köy ve şehir içi minibüsler için alanlar mevcut olacak.

 

Uğur PİRPOR

 

 

Exit mobile version