Atatürk İlkokulu Anasınıfı öğrencilerinden oluşan öğrenci grubu öğretmenleri ve okul Müdürleriyle birlikte okuldan alınıp İlçe Emniyet Müdürlüğü binasına getirilerek misafir edildiler. Polis amcalarından hediyelerini alan miniklerin sevinçleri ise görülmeye değerdi.
Emniyete misafir olan minikler daha sonra ellerindeki çiçeği ve kendi yaptıkları Atatürk resmini Müdür Kabakçılı’ya verip Polis Bayramını kutladılar. Kabakçılı da tüm miniklere ayrı ayrı teşekkür edip öptükten sonra kendilerine polis amcalarının nasıl çalıştıklarını anlattı. Daha sonra Emniyet binasını gezdirdi.
Okul Müdürü Nejdet Uslu da öğrenciler adına Müdür Kabakçılı’ya teşekkür edip 10 Nisan Polis Teşkilatının 169. kuruluş yıldönümünü kutladı. Gökhan KAN




