Yoğun katılımın sözlendiği seçim yürüyüşünden sonra bir konuşma yapan Ümit Öztürk “Göreve geldikten sonra ilk hedefim muhtarlık tarafında verilen evraklardan ücret talep etmeyeceğim. Mahallemizde bulan yaşlı, bakıma muhtaç gerçek ihtiyaç sahiplerini tespit edip gerekli ilgiyi göstereceğim. Mahallemizde bulunan öğrenciler burs imkânı sağlamak amacı ile birebir yardımcı olacağım. Her yıl düzenli ve ücretsiz olarak tarihi ve turistik yerlere gezile düzenleyeceğim.” Dedi.
Yaklaşık 2 kilometre süren yürüyüşte Ümit Öztürk’ü camlara çıkan vatandaşlarda alkışladı.
Ertan BAYER




