|
Sokak sakinleri çöplerin halk sağlığını tehdit etme noktasını geldiğini dile getirerek Belediye Başkanı Emin Halebak’a sitem ettiler. Gonca sokak sakinleri gazetemize yaptıkları açıklamada; “Sokağımızın köşe başında çöp, cüruf pislikleri artık sağlığımızı tehdit eder noktaya geldi. Belediyemizin bu duruma sessiz kalması bizleri çok üzüyor. Belediyemiz sadece buraya ‘Çöp dökmeyin’ yazılı bir tabela koydu, ondan sonra ne gelen var ne giden. Biz mahalle sakinleri olarak asfalt, parke taş, park beklemiyoruz. Belediyemiz buradaki çöp pisliğinden kurtarsın yeter” diyerek sitemlerini dile getirdiler.
Objektifimize takılan çöp görüntüleri ise sokak halkının ne kadar zor durumda olduğunun göstergesi oldu.
Bu çağda böyle çöp görüntülerinin olması akıllarda soru işareti bırakırken sokak sakinleri sorunun bir an önce giderilmesini istedikleri belirttiler. |




