İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nce periyodik olarak ayda bir gerçekleştirilen Atatürkçülük Konferanslarına, dün Halk Eğitim Merkezi Salonu’nda gerçekleştirilen konferans ile devam edildi.
Konferans İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Aydın Taşkıner nezaretinde okullardan birer idareci ve onar öğrencinin katılımı yapıldı. 80. Yıl Ortaokulu Sosyal Bilgiler Öğretmeni Ahmet Yılmaz, yaptığı sunumda konferansa katılanlara Atatürk’ün Milli Kültür ve Milli Ahlak görüşlerini anlattı. Gökhan KAN




