Trakya Veterenlar Ligi ikinci yarı ilk maçında Lüleburgaz Masterler Çerkezköy Veteranlar ile Lüleburgaz İstasyon Sentetik Sahasında karşılaştı. Masterler karşılaşmadan 3-0 galip ayrıldı.
Masterlerin antrenörü Necati Kayhan karşılaşma sonrası yaptığı açıklamada; “Maça çok hızlı başladık ve rakibi sahasına hapsettik. Ama rakip kapanınca açmakta zorlandık. Maçın ikinci yarısında masterlerin kaptanı Mehmet Yoldaş’a sen ve Ömer hızlısınız biz aynı şeyi yapacağız ve kontra deneyeceğiz dedim ve taktik tuttu. Mehmet Sadık Selçuk 25 metreden enfes bir gol atınca kapı açılmış oldu. Arkadan Ömer ikinci golü buldu ve kendi sahasında tek başına topla hızlı çıkan kaptan Mehmet Yoldaş golü attı geldi. Arkadaşlığın ve centilmenliğin biraz daha pekişmesinden çok memnunum. “ dedi.




