106 üyesi bulunan derneğin gerçekleştirilen Olağan Genel Kurulunda mevcut Başkan Mahmut Doğu 56 oy alıp yeniden başkan seçildi.
Yönetim kuruluda ise Mehmet Bütüner, Aydın Yanık, Remzi Benli ve Hayri Başoğlu yer aldı.
Divan Başkanlığını Şoförler Odası Başkanı Kenan Koç yaptığı Genel kurul sonrası açıklama yapan Başkan Doğu “Seçimin tüm esnafımıza hayırlı olmasını diliyor tüm esnafımıza bol kazançlı işler diliyorum” dedi. Gökhan KAN




