1. Haberler
  2. Öğrenciler sütlerine kavuştu

Öğrenciler sütlerine kavuştu

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı'nın işbirliğiyle düzenlenen ''Okul Sütü Programı'' kapsamında Kırklareli'de ki ilköğretim Okullarında okuyan öğrencilere haftanın 3 günü süt dağıtımı yapılacak.

Hüsamettin Ateş Anaokulu’nda minik öğrencilere sütlerini dağıtan Vali Mustafa Yaman, öğrencilere süt içme alışkanlığını kazandırmak, yeterli ve  dengeli beslenmelerine katkıda bulunarak sağlıklı büyüme ve gelişmelerini sağlamak amaçlı,2013-2014 eğitim-öğretim yılının ikinci döneminde, bağımsız anaokulu, uygulama sınıfı, anasınıfı ve ilkokul öğrencilerine, Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günlerinde, haftada 3 gün süreyle dağıtım yapılacağını belirtti.

 

 

 

 

Öğrenciler sütlerine kavuştu
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

hurfikir.com.tr Güncel bilgi ve dökümanlar, haber, resim galerisi, bilgi bankası sosyal portal ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!