Ancak çalışmalar yapılırken katlı otoparkın giriş kısmından hem araç girişler hem de araç çıkışları yapılmaya başlandı.
“Otopark çıkışıdır”, “Çalışma vardır” şeklinde uyarı levhasının olmamasından dolayı bölge esnafı ve vatandaşlar araçlarını Emrullah Efendi Caddesi girişine park edince buradaki araç trafiği içinden çıkılmaz bir hal aldı.
Bu durumun sinirleri daha çok gerdiğini belirten Lüleburgazlı vatandaşlar “Ya buraya bir uyarı levhası koysunlar, ya da otopark giriş ve çıkışlarını çalışmalar bitene kadar iptal etsinler. Burada her gün en az 20 kavga çıkıyor. Bir gün vatandaşlar birbirini öldürecek” diyerek yaşanan sıkıntıyı kısaca özetlediler. Ertan BAYER




