Lüleburgazspor’daki görevinden istifa ettiğini açıklayan Mehdi Erginuğuzlu, çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Görev yaptığı süre içerisinde futbolcuların hiçbir suçu olmadığını gördüğünü belirten Erginuğuzlu “ Lüleburgazspor’un profesyonel bir yönetime ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Takımın eski günlerine dönebilmesi için daha ciddi ve profesyonel bir yönetim anlayışı yönetilmesi gerektiğine inandığımı için de görevimdin istifa ettim. Takımın desteksiz ve yalnız kalması en büyük dezavantaj olarak duruyor. Ayrıca Belediye Başkanı Emin Halebak ta verdiği destek sözünü tutmamış ve takımın deplasmanlara gidişlerinde verilecek desteği vermemiştir” dedi.
Gökhan KAN




