Bu yaşananlar yetmiyormuş gibi öğleden sonra da bonservis krizi yaşandı.
Lüleburgazspor’da dün yaşanan bonservis krizi nedeniyle Lüleburgazspor Kulübü Başkanı Ogün Yüzen, Kulüp Başkanlığı görevinden istifa etti.
Lüleburgazspor’da bugün yeni bir yönetim yapılacağı ve Yalovaspor maçına bu yönetimle çıkılacağı öğrenildi.
Lüleburgazspor Kulübü Başkanı Ogün Yüzen gazetemize yaptığı açıklamada “Uğur Erk’in transferinden 15 bin TL, Murat Yeşilnar’ın transferinden 5 bin TL bonservis bedeli talep ettik. Alacağımız bu paraların yarısını altyapıdan A Takıma aldığımız futbolculara dağıtacaktık. Eski Lüleburgazspor Kulübü Başkanı Akif Beşer, Uğur Erk ve Murat Yeşilnar’ın bonservislerini ücretsiz olarak vermemi istedi. Araya en az 10 kişi koymuş. Bu futbolculara şeref sözü verdiğini bu nedenle bonservis bedellerini vermemi istediğini söyledi. Bende vermeyeceğimi söyledim. Bunun üzerine yönetimde bulunan Mehdi Erginuzlu, yönetim kurulunu örgütleyip istifa edeceklerini bu nedenle benimde Yalova maçına gidemeyeceğimi. Lüleburgazspor maça gidemeyeceği için otomatik olarak ligden düşeceğini ve tüm futbolcuların özgür kalacaklarını söylediler. Ben takımın ligden düşmesini istemiyorum. Uğur Erk ve Murat Yeşilnar transfer edecek olan takımlar zaten bonservis bedelleri ödeyecekler. Bu krizin çözülemediği halde Lüleburgazspor’un Yalova maçına çıkamayacağını öğrendim. Lüleburgazspor’un bir alt lige düşmemesi için yönetimden istifa ettim. 17 Ocak 2014 Perşembe günü Lüleburgazspor’da yeni bir yönetim oluşturularak Yalovaspor maçına bu kadro ile çıkılacak. Bugüne kadar bana destek olan kişilere ve kurumlara çok teşekkür ederim” dedi. Ertan BAYER




