Osman Çiçek gazetemize yaptığı açıklamada “Lüleburgaz’da bulunan Pazarcı esnafı sahipsiz kaldığı için Lüleburgaz Pazarcılar Odası Başkanlığı’na aday oldum. Ben damızın üyelerine sesleniyorum. Sabahın erken saatlerinde çoluk çocuk ve bazılarımız eşleriyle Pazar gitmek için sokağa çıkan ve en az 15 saat belki daha fazla soğukta sıcakta ekmek parası için çalışan esnafımız için tek yumruk olmamızı diliyorum. Ekibimizle birlikte göreve geldiğimizde Lüleburgaz Yeni Pazar yerinin soğuktan korunmasını sağlayacağız. Buranın ulaşım sorunu çözeceğiz. Bunun haricinde Lüleburgaz2da halkımızın ulaşabileceği değişik noktalara da semt pazarları açacağız. Amacımız Lüleburgaz’da son 5 yıldan beri sürekli kaybeden pazarcı esnafını icralık durumundan kurtarıp para kazanır hale getireceğiz. Bu nedenle tüm pazarı esnafımızın desteğini bekliyorum. Onlara gelin hep birlikte kazanalım çağrısını yapıyorum. Tüm pazarcı esnafımızın yeni yılını kutluyorum” dedi. Ertan BAYER




