Lüleburgaz Şoförler ve Otomobilciler Odası eski başkanlarından Abdurrahim Koç, yapılacak Olağan Genel Kurul’da Başkanlığa aday olduğunu açıkladı.
Abdurrahim Koç, geçtiğimiz akşam düzenlenen yemekte Yönetim Kurulu aday kadrosu ve Kooperatif başkanları ile bir araya geldi. Gecede yaptığı konuşmasında “ Önümüzdeki Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Genel Kurulu’nda başkanlığa adayım. Amacım Lüleburgaz halkına ve camiamıza hizmet etmektir” dedi. Gökhan KAN




