1. Haberler
  2. Spor
  3. Başkan Yüzen: Ayrılan futbolculardan bizim alacağımız var

Başkan Yüzen: Ayrılan futbolculardan bizim alacağımız var

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Lüleburgazspor Kulübü Başkanı Ogün Yüzen, Lüleburgazspor’dan ayrılan futbolculara kulübün borcu olmadığını söyledi.

A-Takım’da oynayan futbolcularla takım disiplinine uymadıkları için sözleşmelerin fesh edildiğini de belirten Ogün Yüzen “Lüleburgazspor  A takımından oynamış olan futbolculara ücretlerinin yarısı ödenmişti.   İki yarıda oynamayacaklar. Bu nedenle ayrılan futbolcuların kulüpten alacağı yok. Aksine kulübün onlardan alacağı var. Bonservis bedelleri için kulübe borçlular” dedi.

 

Ertan BAYER 

Başkan Yüzen: Ayrılan futbolculardan bizim alacağımız var
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

hurfikir.com.tr Güncel bilgi ve dökümanlar, haber, resim galerisi, bilgi bankası sosyal portal ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!