Lüleburgazspor Kulübü Başkanı Ogün Yüzen, Lüleburgazspor’dan ayrılan futbolculara kulübün borcu olmadığını söyledi.
A-Takım’da oynayan futbolcularla takım disiplinine uymadıkları için sözleşmelerin fesh edildiğini de belirten Ogün Yüzen “Lüleburgazspor A takımından oynamış olan futbolculara ücretlerinin yarısı ödenmişti. İki yarıda oynamayacaklar. Bu nedenle ayrılan futbolcuların kulüpten alacağı yok. Aksine kulübün onlardan alacağı var. Bonservis bedelleri için kulübe borçlular” dedi.
Ertan BAYER




