Okuma-yazma kursu 2. kademeye toplam 13 kursiyer katılıyor. Kutsan oldukça memnun kaldıklarını belirten kursiyerler “ Bu kurs sayesinde yarım kalan ilkokul öğrenimimizi bitirecek ve diplomalarımızı alacağız. Ayrıca ehliyet alabilecek ve okuyup kendimizi geliştirebileceğiz” diyerek mutluluklarını dile getirdiler. Kurs eğitmeni Özlem Tangül de (haftada 3 gün 3,5 ay) 180 saat sürecek kursla kursiyerlerin ilkokul öğrenimlerini tamamlayacaklarını ve hayata daha farklı bakabileceklerini belirtti.
Gökhan KAN




