Başkan Karaca konu ile ilgili yaptığı açıklamada, “ Odamıza kayıtlı üyelerimizin İşletme Kayıt Belgesi ve İşletme Onay Belgesi almaları için en geç 31 Aralık 2013 tarihine kadar İl ve İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlükleri’ne başvurmaları gerekmektedir. Belgelerini almayan üyelerimiz hakkında cezai işlem yapılacaktır. Cezaların en düşüğü 1200 TL’den başlamaktadır. Üyelerimizin mağduriyet yaşamaları için gerekli özeni göstermelerini bekliyoruz” dedi.
Gökhan KAN




