Lüleburgaz Belediyesi’nce planlanan İstanbul Caddesi ve Meydanların Yayalaştırılma Projesi’nde ilk kazma 9 Aralık Pazartesi günü vurulacak.
Başkan Yardımcısı Hüseyin Kırcıoğlu projeyi uygulayacak müteahhitlik firmasının 7 Aralık Cumartesi günü çalışmalara başlayıp yönlendirme levhaları ve işaretleri koymaya başlayacağını ve ilk kazmanın da Pazartesi günü İstanbul Caddesi’nin giriş ve çıkışı ile belediye otoparkı ve Zübeyde Hanım Parkı’nın olduğu bölgede aynı anda başlayacağını belirtti. Gökhan KAN




