Lüleburgaz Belediyesi Zabıta Müdürü Raif Bıyıktaş, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın gelişi nedeniyle kapanacak cadde ve sokaklar üzerinde gerekli çalışmaların yapıldığını ve emniyetle koordineli bir şekilde çalışmaların yapıldığını belirtti.
Miting hazırlıklarına başlandığını belirten Bıyıktaş, Başbakanın 6 Aralık Cuma günü öğleden sonra saat 16:00’da Kongre Meydanı’nda Lüleburgazlılarla buluşması nedeniyle emniyet tedbirleri dâhilinde otoparkın boşaltılacağını ve meydandaki çöp kutularının da söküleceğini ifade etti. Gökhan KAN




