Lüleburgazspor Başkanı Ogün Yüzen, dün 8 Kasım Stadyumu’nda futbolcularla bir araya geldi.
Başkan Yüzen, futbolcularla görüştükten sonra bir basın açıklaması düzenleyerek Lüleburgazspor’un hedeflerini anlattı. Yüzen “ Akif Beşer’in istifasının ardından başkanlık görevine geldim. 41 yaşında, evli ve bir çocuk babasıyım. Zahirecilik işi ile uğraşıyorum ve mısır alım satımı yapıyorum. Lüleburgazspor gibi tarihinde başarılar yatan bir kulübe başkan olduğum için mutluyum. Bundan sonra inşallah tüm Lüleburgaz halkı ile birlikte omuzlayıp Lüleburgazsporumuza hak ettiği yerlere taşımaya çalışacağız.
Şu anki mali tablo iç açısı değil. Önce bunu düzeltecek ve sonra ara transferde yapacağımız 4-5 transferle da takıma takviye yapacağız. Futbolcularla görüştüm. Bundan böyle sahaya Lüleburgazsporlu olmanın bilinci ile çıkacak ve ona göre ellerinden gelenin en iyisini yapacaklar. Hafta sonu Cumartesi günü oynayacağımız Çerkezköy maçında tüm Lüleburgazlı taraftarlarımızı stadı doldurup bizlere destek vermeye bekliyoruz. Bu kötü günler inşallah geçecek güzel günler yakında. Bu sezonu kazasız belasız atlatıp gelecek yıl daha büyük hedeflerle yolumuza devam etmek istiyoruz. Bunu yaparken tüm Lüleburgazlılardan, esnafımızdan ve siyasilerden destek bekliyoruz” dedi. Gökhan KAN




