Lüleburgaz Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Kenan Koç yaptığı açıklamada Kış Lastiği Uygulamaları’nın 1 Aralık 2013 tarihinde başlayacağını söyledi.
Koç yaptığı açıklamada şöyle konuştu; “Ülkemizde tescil edilmiş olsun veya olmasın şehirler arasında karayollarında seyreden tüm kamyon, çekici, tanker, otobüs, minibüs ve kamyonet türü araçlar ile Karayolu Taşıma Yönetmeliği Uyarınca “A” türü yetki belgelerine kayıtlı otomobillerde her yılın 1 Aralık ile takip eden yılın 1 Nisan tarihleri arasında kalan dört aylık dönemde kış lastiği kullanılması zorunludur. Kamyon, çekici, tanker ve otobüs türü araçların tahrikli dingilleri üzerindeki tüm lastiklerinin kış lastiği uygulaması zorunludur. Kamyonet, otobüs ve “A” türü yetki belgelerine kayıtlı otomobillerinin tüm lastikleri buna dahildir” dedi. Ertan BAYER




