24 Kasım Pazar günü İstanbul'da oynanacak İzmir TML ile İstanbul Üniversitesi maçının gözlemciliğini ilçemiz öğretmenlerinden Yaşar Kanbir yapacak.
Görevlendirme ile ilgili açıklama yapan Kanbir ''Yıllarca Antrenörlük ve hakemliğini yaptığım bir dalda gözlemcilik gibi üst düzey bir görev almam benim için çok anlamlı bir duygu. Spor adına güzel bir aktivite, hizmet ve eğitim aktarımı, birikimlerinizi paylaşmak çok güzel''dedi.
Gazetemiz spor servisi olarak bu anlamlı görevinde, ilimiz adına federasyon gözlemcilik görevi alan Kanbir'e başarılar diliyoruz. Gökhan KAN




