Toplum Sağlığı Merkezi’nden Dr. Selin Bütüner, Dr. Seçkin Özden ve Ebe Sıdıka Güneş’in katıldıkları konferansta öğrencilere 14 Kasım Dünya Diyabet Günü nedeniyle diyabet hastalığının ne olduğu, belirtileri anlatıldı. Dr. Bütüner diyabetten korunmak için spor ve egzersiz yapılması gerektiğini belirterek “ İdeal kilosuna dikkat edip sağlıklı beslenen ve hayatına spor ve egzersizi dâhil eden kişiler diyabetten korunabilirler” dedi. Gökhan KAN




