Lüleburgaz’ın güzide beldelerinden Evrensekiz’de vatandaşlar aylardır süren şantiye çalışmalarından bıkıp usandı.
Evrensekizliler aylardır süren çalışmaların neden bu kadar uzun sürdüğünü anlamadıklarını ve artık sabırlarının tükendiğini belirtip dert yandılar. Kışın yaklaştığını belirten vatandaşlar “ Yazın bu kadar cefa çektik, kışın halimiz nice olur bilemiyoruz” dediler.
Konu hakkında Belediye Başkanı Halil Abanoz’un yapacağı açıklama ise şimdiden merak konusu oldu. Gökhan KAN




