Bu turnuvaya ilçemizde faaliyet gösteren LÜKSAD Kulübü Masa Tenisi Takımı da çalışmalarıyla hazırlanıyor.
Kulüp Antrenörü Yaşar Kanbir bu turnuvaya her yıl olduğu gibi bu yıl da hazırlandıklarını belirtip “ Hedefimiz bu turnuvadan gerekli olan dereceyi elde etmek ve Türkiye Şampiyonası’na katılabilmektir. Sporcularımın bazılarının ders ve sınav durumları takım çalışmalarını ve takım kurmayı zorlaştırsa da; sporun gereği, imkânları kullanarak en iyisini yapmaya çalışacağız. Önemli olan eğitimin bir parçası olan spor faaliyetini gerçekleştirmektir” dedi. Gökhan KAN




