1. Haberler
  2. Başkan Halebak NEXPO 2013’ü değerlendirdi

Başkan Halebak NEXPO 2013’ü değerlendirdi

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Gökhan KAN- Hırvatistan’ın Rijeka kentinde Lüleburgaz Belediyesi’nin de içinde yer aldığı Marmara Belediyeler Birliği’nin Üyesi olduğu Güney-Doğu Avrupa Yerel Yönetim Birlikleri Ağı NALAS tarafından düzenlenen NEXPO 2013 Uluslararası Belediyecilik Fuarı’nda stant açtıklarını belirten Başkan Halebak, organizasyon öncesi Opatija’da yapılan toplantılara katıldıkların ifade etti. Rijeka Kongre ve Kültür Merkezi’nde yapılan açılış gününde Türkiye’den belediyeleri temsilen konuşma yaptığını da belirten Halebak “ Avrupa Birliği’ne yeni katılan ülkeleri kutladık. Türkiye’nin Avrupa Birliği talebinin tıkanıklığa uğradığını ve bu tıkanıklığın giderilmesi gerektiğini ifade ettik. Türkiye’nin büyük bir ülke olduğunu, kendi içerisinde birçok kültürel farklılıkları ve etnik çeşitliliği barındırdığını ve bunun sorun değil, çözüm üretecek bir olgu olduğunu belirttik. Fuar’da açtığımız standımızda Lüleburgaz’ı tanıttık. Trockya Blues’un verdiği konser izleyicilerden büyük ilgi gördü. Belediyemizin Halk Oyunları Ekibi’nin gösterileri de ilgi ile izlendi. Oda Başkanlarımız kendi muadilleri ile toplantılara katıldılar ve uluslar arası tecrübe kazandılar. Ben ve Meclis Üyelerimiz çeşitli toplantılara katıldık.Avrupa kentlerini görüp oradaki güzellikleri görme imkanı bulduk. Bu güzellikleri Lüleburgaz’a getirmek adına neler yapabiliriz diye konuştuk. En önemlisi de Lüleburgaz’dan uzakta organizasyon yapma kabiliyetimizi geliştirdik ve kapasitemizi arttırdık” dedi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Başkan Halebak NEXPO 2013’ü değerlendirdi
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

hurfikir.com.tr Güncel bilgi ve dökümanlar, haber, resim galerisi, bilgi bankası sosyal portal ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!