1. Haberler
  2. Sanat
  3. Orkestra müziklerine başladı

Orkestra müziklerine başladı

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Özcan ÇELTİKLİ – İki hafta da bir gerçekleştirilecek konserlerin ilki geçtiğimiz hafta Perşembe günü Aşkiye-Neşet Çal Sahnesi’nde start aldı. Bir sonraki konser  3 Ekim Perşembe akşamı saat 20.00’de başlayacak. Klasik eserleri seslendiren Trakya Oda Orkestrası şefi Alper Çam “ Vereceğimiz konserlere Lüleburgazlıları bekliyoruz. Lüleburgaz Belediyesi tarafından organize edilen konserlerimiz halka ücretsizdir. Müziği, klasik müziği seven insanlarımızı konserlerimde görmekten onur duyarız” dedi.

Orkestra müziklerine başladı
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

hurfikir.com.tr Güncel bilgi ve dökümanlar, haber, resim galerisi, bilgi bankası sosyal portal ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!