Özcan ÇELTİKLİ – İki hafta da bir gerçekleştirilecek konserlerin ilki geçtiğimiz hafta Perşembe günü Aşkiye-Neşet Çal Sahnesi’nde start aldı. Bir sonraki konser 3 Ekim Perşembe akşamı saat 20.00’de başlayacak. Klasik eserleri seslendiren Trakya Oda Orkestrası şefi Alper Çam “ Vereceğimiz konserlere Lüleburgazlıları bekliyoruz. Lüleburgaz Belediyesi tarafından organize edilen konserlerimiz halka ücretsizdir. Müziği, klasik müziği seven insanlarımızı konserlerimde görmekten onur duyarız” dedi.




