Gökhan KAN- 2013-2014 Eğitim Öğretim yılında okul öncesi anasınıfları ve birinci sınıf öğrencileri, okullarına ve öğretmenlerine alışabilmeleri için bir hafta önceden okula başladılar. Anne ve babaları ile birlikte okula gelen minikler hem heyecanlı hem ürkek tavırlarıyla ilgi odağı olurken, velilerin de yüzlerinde tatlı bir telaş ve heyecan vardı. Bazı minikler velilerinden ayrılmanın üzüntüsünü yaşarken bazıları da mutluluktan uçuyordu.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Hayrettin İnce, eğitim öğretim döneminin açılışı nedeniyle Kocasinan İlkokulu’nu ziyaret ederek miniklere moral verdi. Velilerle de görüşen İnce “ Çocuklarınızı bir hafta okula getirebilirsiniz. Daha sonra bizlere emanet edin ve çok fazla üzerlerine düşmeyin. Bırakın öz güvenlerini kazansınlar. Öğretmenlerimiz onlara her konuda yardımcı olacaklar” dedi. Öğrenci- Veli- Öğretmen bağının önemini de vurgulayan İnce “ İlçemizde başarı seviyesinin yüksek olması bu birliğin sağlam olmasıyla sağlanmaktadır. Bizler velilerimizden çok memnunuz” dedi.




