1. Haberler
  2. Yaşam
  3. Gurbetçiler gitti, çöpleri kaldı

Gurbetçiler gitti, çöpleri kaldı

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İHA – Pazarkule Sınır Kapısı'nda kuyruklar azalırken, yol kenarında kötü bir görüntü oluşturan çöpler belediye ekipleri tarafından toplanmaya başlandı. Belediye temizlik işçilerinin dünden beri 50 büyük boy poşet çöp topladığı ifade edildi. Ekiplerin, Pazarkule yolu boyunca biriken çöpleri toplamaya devam edeceği belirtildi.
Öte yandan bazı gurbetçiler Edirne Belediyesi'nden yol boyunca çöp konteynırı ve seyyar tuvalet talebinde bulundu.

Gurbetçiler gitti, çöpleri kaldı
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

hurfikir.com.tr Güncel bilgi ve dökümanlar, haber, resim galerisi, bilgi bankası sosyal portal ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!