1. Haberler
  2. 5. Alım Merkezi Kayabeyli’de açıldı

5. Alım Merkezi Kayabeyli’de açıldı

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Gökhan  KAN – Açılış törenine 261 Sayılı Yağlı Tohumlar Tarım Satış Kooperatifi Müdürü Mustafa Kafalı, Kooperatif Başkanı Rahim Kurt, Yönetim kurulu Üyeleri Çetin Ölmez, Ercan Kaya, Mustafa Balcı, Erdinç Varoğlu, Sıtkı Demir ve kooperatif ortakları katıldı.

Kooperatif Başkanı Rahim Kurt açılışta yaptığı konuşmada Alacaoğlu, Hamitabat, Celaliye ve Karaağaç Köyü’nde açılan alım merkezlerinden sonra Kayabeyli’de de beşinci alım merkezinin açıldığın belirtip köy ve yakın bölge halkı için hayırlı olmasını diledi.

Ayçiçeği fiyatlarına da değinen Kurt “ Tüm çiftçilerimizin ayçiçeği fiyatının açıklanmasını beklediklerini biliyorum. Üst Yönetimle yaptığım son görüşmede önümüzdeki günlerde fiyatın açıklanacağını belirttiler. Çiftçilerimiz hiç merak etmesinler, mağdur edilmeyecekler” dedi.

Konuşma sonrası Kayabeyli Köyü sakinlerinden Tuncay Üstün traktörü ile ilk ayçiçeği mahsulünü alım merkezine teslim etti. Kendisine Kooperatif tarafından 10 Kg’lık yağ hediye edildi.

 

İlk alımın gerçekleştirilmesinin ardından hep birlikte ikramlar yenildi ve açılış töreni sona erdi.

5. Alım Merkezi Kayabeyli’de açıldı
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

hurfikir.com.tr Güncel bilgi ve dökümanlar, haber, resim galerisi, bilgi bankası sosyal portal ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!