39 Burda’dan dijital hijyen projesi

Esas Gayrimenkul bünyesinde Türkiye’nin birçok yerinde olduğu gibi Lüleburgaz’da da ziyaretçilerini ağırlayan 39Burda AVM, pandemic sürecinde AVM’nin tüm hijyen prosedürlerini burdasagliginizesas.com adresi ile paylaşıma açtı.
39 Burda’dan dijital hijyen projesi  

Lüleburgaz’da 2018 yılında açılan ve bölge ve çevreden birçok ziyaretçiyi ağırlayan 39 Burda Alışveriş Merkezi, pandemi ile birlikte hayatımıza giren yeni normal kavramı ve gündelik yaşamda değişen alışkanlıklar doğrultusunda, AVM içerisindeki hijyen koşullarının çerçevesini tekrar belirledi. Ziyaretçileri ile daha şeffaf bir iletişim kurmak amacını taşıyan 39 Burda AVM, burdasagliginizesas.com adresi üzerinden tüm hijyen prosedürlerini paylaşıma açtı.

“Burda Sağlığınız Esas” anlayışıyla hizmet veren AVM, dijital dönüşüm kapsamında “Güvenli QR” sistemini uygulamaya koydu.

39 Burda’nın Covid-19’a karşı aldığı özel önlemler ve hijyen uygulamaları, alan taraması, malzeme seçimi, dezenfeksiyon ve işlem kalitesi olmak üzere dört adımda gerçekleşiyor. Uygulama kapsamında temizlik yapılacak alanın genel taraması gerçekleşiyor, Covid-19 virüsüne karşı kanıtlanmış ürünlerle insan elinin uzanamadığı yerler dahi dezenfekte ediliyor, dezenfeksiyon ve temizlik kalite kontrolü yapılıyor.

39 Burda ziyaretçileri, hem internet sitesinden hem de AVM içerisine yerleştirilmiş olan QR kodlar aracılığıyla ilgili alanın hijyen durumunu anlık olarak takip edebiliyor.

AVM içerisinde ortak alanlarda bulunan QR kodlar, akıllı bir telefon kamerası ya da QR kod okuyucu programlar yardımıyla taratılıyor. Ziyaretçiler, kodu okuttuktan sonra karşılarına çıkan ekranda, ilgili alanın son temizlik kayıtlarına ulaşıyor.

Güvenli QR sistemini kullanarak bölgenin hijyen durumunu inceleyen 39 Burda ziyaretçilerinin, Covid-19’a karşı etkili temizlik malzeme seçimleri ve son temizlik saatini de görebilecekleri, sürecin detaylı bir dökümünü hızlı bir şekilde kontrol edebilmesi sağlanıyor.

AVM ziyaretçileri 24 saat içerisinde yalnızca 1 konum için olmak üzere, temizliği yapılan bölge ile ilgili 1-5 arası puanlama yapabiliyor ve yapılan puanlama girişleri sistemde raporlanabiliyor. Aynı zamanda ziyaretçiler, “Soru, Şikayet ve Öneride Bulun” butonuyla geri bildirim değerlendirmelerini de gönderebiliyor.

Dezenfeksiyon takibi, web sitesine giriş yapılarak da sağlanabiliyor. Site içerisinde yer alan yönergeler izlenerek AVM ve lokasyon seçimi gerçekleştirildikten sonra bölgenin son hijyen bilgilerine ulaşılabiliyor.

Buğra KAYA

http://www.hurfikir.com.tr adresinden 29 Mart 2024, 18:34 tarihinde yazdırılmıştır.